مشهد | تأکید مدیر بهزیستی مشهد بر رفع موانع، تسریع و تسهیل خدمت به مددجویان

دو نشست تخصصی مدیر بهزیستی مشهد با حوزه‌های توانبخشی و اشتغال برگزار شد.

در این نشست‌ها که روز ۱۹ مرداد و با حضور کارشناسان این حوزه‌ها برگزار گردید مدیر بهزیستی مشهد بر هماهنگی بیش از پیش بین بخشی و همچنین تحقق کامل تعهدات اشتغال، تأکید کرد.
در نشست مدیران بهزیستی مشهد با کارشناسان حوزه توانبخشی، مدیربهزیستی مشهد از عدم هماهنگی بین واحدهای زیرمجموعه این حوزه انتقاد کرد و گفت: باید اقدامات اجرایی مؤثر و قابل اندازه‌گیری در این قسمت انجام شود تا هماهنگی به حداکثر برسد و مددجویان در کوتاه‌ترین زمان، پاسخ مطالبات‌شان را از کارشناسان بگیرند.
جواد بهنام همچنین بر پاسخگویی به موقع و به‌روز به مکاتبات ستاد بهزیستی استان و همچنین رفع موانع چالاکی این بخش تأکید نمود.
همچنین در نشست تخصصی دیگری که در حوزه اشتغال برگزار گردید رئیس بهزیستی مشهد از کارشناسان این حوزه خواست در عمل به تعهدات اشتغالی، تلاش بیشتری داشته باشند.
بهنام با انتقاد از عملکرد واحد اشتغال در ۵ ماه اول سال که به تحقق ۱۶ درصدی تعهدات انجامیده گفت: باید به گونه‌ای تلاش مضاعف داشته باشیم که این امر جبران شده و تا پایان شهریور به ۵۰ درصد برسیم.

مشهد | تأکید مدیر بهزیستی مشهد بر رفع موانع، تسریع و تسهیل خدمت به مددجویان

وی با بیان اینکه تعهد اشتغال بهزیستی مشهد برای سال جاری ۱۳۶۰ نفر است گفت: اگر در حوزه همکاری بانک‌ها مشکل دارید مستندات را جمع‌آوری و منتقل کنید تا از طریق فرمانداری پیگیری شود.
بهنام همچنین از کارشناسان حوزه‌های توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی که مددجویان‌شان از طریق منابع  داخلی  و بلاعوض اشتغال و امکانات صدور مجوز در این بخش به اشتغال دست یافته‌اند خواست مشخصات و مستندات این مددجویان را به حوزه اشتغال ارسال کنند.

رئیس بهزیستی شهرستان مشهد در حاشیه این نشست گفت: ما خودانتقادی و خودنظارتی را به طور جدی در دستور کار داریم و ترجیح می‌دهیم خودمان قبل از دیگران، کاستی‌ها و نقایص را ببینیم و کاستی‌ها را برطرف کنیم.
بهنام تأکید کرد: حداکثر کیفیت خدمت به مددجویان، هدف غایی ماست و این موضوع برای تمام کارشناسان و مسؤولان حوزه‌های مختلف به روشنی تبیین شده تا هیچ بهانه‌ای برای کندی فرایند خدمات و پاسخگویی به مراجعین در میان نباشد.
وی در پایان از همکاری کارشناسانی که صادقانه و خالصانه خدمت می‌کنند تشکر کرد و گفت: این خدمات صادقانه از چشم مدیران مجموعه دور نمی‌ماند و در کنار آن، کسانی که کم‌کاری و در فرایند خدمت، اخلال ایجاد می‌کنند نیز تحت نظارت دقیق مدیران و ناظران اداری هستند و با آنها برخورد لازم صورت می‌گیرد.

کد خبر 63512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد